diumenge, 4 d’octubre del 2015

COM SÓC JO

Em dic Paula, tinc 14 anys. Sóc una noia alegre, sensible, nerviosa... Sóc estudiant de l'IES Carles Vallbona, visc a Granollers.

Faig piano al Conservatori, fa set anys que hi estudio música. També jugo a futbol al LLerona, aquest serà el meu segon any jugant. Jo jugo a futbol 7, però també jugo a futbol 11 amb les grans.
Vull fer batxillerat, però encara no sé què vull estudiar, ni ser de gran.
M'encanta jugar a futbol, cada dia més, no em cansaré mai d'aquest esport, potser sóc la capitana del meu equip aquest any. També m'agrada llevar-me tard. M'agrada escoltar música, em relaxa molt quan estic enfadada.

Escric amb bona lletra, tinc una bona ortografia, però no m'agrada gaire escriure.

1 comentari:

  1. Hola, Paula,

    Veig que el teu bloc és força complet. De tota manera, et falta inserir una foto a cada text i col·locar alguns enllaços a la part dreta.

    Et faig alguns comentaris sobre el teu text de presentació:

    * Cal escriure bé la forma verbal "sé" del verb saber (a la meitat del text).

    * Després d'"any", hi ha d'haver un punt i seguit (i no coma).

    * Finalment, a l'última frase cal escriure "no m'agrada gaire escriure" (en les frases negatives utilitzem "gaire" en comptes de "molt". (Per cert, espero que de mica en mica et vagi agradant una mica més...).

    La resta, tot bé.

    Agnes

    ResponElimina